wprowadzenia produktów

Wprowadzenie produktów - dlaczego warto?

Wyobraźcie sobie, że jesteście w sklepie. Chcecie w nim kupić ciuchy, ubrać się od stóp do głów. Wiecie, że sklep ma sporą ofertę. Znaleźć w nim można zazwyczaj zarówno akcesoria (np. czapki, paski), buty, ale też kompletną ofertę odzieży. Po przyjściu do sklepu okazuje się, że nie ma dla Was koszuli, skarpetek oraz butów (choć zazwyczaj były). Musicie więc udać się do innego sklepu, celem zakupienia pozostałych artykułów. Jest to dość deprymujące. Tak samo dzieje się, gdy w jednym sklepie internetowym nie możemy otrzymać wszystkiego, czego poszukujemy. To uczucie potęguje się, gdy za każdą wysyłkę należy płacić osobno. Ważne jest, by dopilnować wprowadzenia produktów do oferty e-commerce. Nowe produkty nie dość, że są zazwyczaj ciekawsze niż stare kolekcje, to posiadają wyższą marżę, więc ich dystrybucja powinna się bardziej opłacać. Wprowadzenie nowego produktu na rynek powinno wejść w nawyk każdego, kto posiada sklep internetowy.
SuperWriter lot
wprowadzenia produktów

Czym jest wprowadzenie produktów?

Wprowadzenia produktów to istotna kwestia w funkcjonowaniu sklepu online. Nikt nie lubi stagnacji. Klienci nie przepadają za przeglądaniem na okrągło tej samej kolekcji – zawsze czekają na nowości. Biznes również nie lubi spokoju. Ciągłość cyklu życia produktu musi być zachowana. Gdy przychodzi on do magazynu, powinno się od razu wprowadzić go do obrotu. Dodawanie na bieżąco produktów do swojej oferty to sposób, by zachować ciągłość sprzedaży oraz by nie „utonąć w dostawach”. Dodawanie produktu do swojej oferty możesz oczywiście wykonać samodzielnie, ale masz również możliwość zlecenia tego odpowiednim fachowcom.

Koszt usługi - wprowadzenie produktów

Koszt usługi wprowadzenia produktów zależny jest przede wszystkim od ich ilości. Im większa jest dostawa nowości, tym koszt jej wprowadzenia będzie wyższy. Dodatkowo płaci się również za obróbkę fotograficzną czy opis. Im więcej składowych, tym cena będzie wyższa. Wycenę każdej usługi wykonujemy indywidualnie, przez co ciężko ocenić, ile będzie kosztować konkretnie wasze zlecenie. Jeśli macie jakiekolwiek pytania, skontaktujcie się z nami mailowo.
Super Writer szef
SuperWriter lot dół