opisy produktów

Opisy produktów - dlaczego warto?

Czy idąc do sklepu wiesz, że możesz zaufać sprzedawcy? Czy uważasz, że doradca na pewno zna się na rzeczy i jest w stanie pomóc Ci w wyborze odpowiedniego produktu? Pomyśl sobie, że w sklepie nie ma doradcy, a cały asortyment musisz przeglądać sam. Na dodatek informacji o nim również musisz poszukiwać samodzielnie. Co to ma wspólnego z opisem produktów? Dlaczego warto je posiadać? Bingo! Opisy produktów są bardzo ważne! Ich brak lub słaba treść w sklepie internetowym, poskutkuje tym, że klienci więcej nie wybiorą twojego sklepu, tylko wybiorą się do konkurencji. Co więcej, tworząc opis, należy pamiętać o zasadach SEO. Czy wiesz, że dzięki opisom, twój asortyment może stać się lepszym niż u konkurencji?
SuperWriter lot
opisy produktów

Czym są opisy produktów?

Każdy z nas wie, czym są opisy produktów? To krótkie, unikalne opisy, dotyczące danego produktu, dzięki którym potencjalny klient powinien zdecydować się na jego zakup. Podnoszą one konwersję, a sklep dzięki nim zarabia. Skuteczny opis produktu, który posiada zawarte w nim słowa kluczowe, sprawi, że klient po wyszukaniu danej frazy, trafi właśnie do twojego sklepu. Unikać powinniśmy kopiowania treści ze strony producenta. Nie dość, że treść nie jest unikalna, to algorytmy Google z łatwością ją rozpoznają. Uniemożliwi to skuteczne pozycjonowanie twojej strony w wyszukiwarce. Wspomniane algorytmy potrafią wychwycić też unikalną i ciekawą treść. Warto więc przyłożyć się do tworzenia opisów. Należy też przyjąć konkretny schemat, by klient, przeglądając produkty, nie czuł się zagubiony.

Koszt usługi - opisy produktów

Jaki jest więc koszt usługi? Opisy produktów nie kosztują zbyt wiele. Jednak biorąc pod uwagę fakt, że takich opisów potrzebujemy co najmniej kilkadziesiąt i wraz z poszerzaniem oferty, liczba opisów również rośnie, wychodzi już całkiem niezła sumka. Wycenę każdego opisu tworzymy indywidualnie, jednakże przyjąć można pewne widełki. Tekst długości 1000 znaków ze spacjami kosztował będzie maksymalnie 22 zł. Za opis specjalistyczny, wymagający większego nakładu pracy od autora, trzeba zapłacić od 11 do 34 zł za tekst o długości od 600 do 1200 znaków ze spacjami. Perswazyjne opisy produktów, rzucające klientów na kolana, można nabyć od 12 do 44 zł za tekst długości od 1000 do 1500 znaków ze spacjami. Im ambitniejszy tekst, tym wyższa jego cena, tak więc jeszcze raz podkreślamy, że każde zamówienie podlega indywidualnej wycenie.
Super Writer szef
SuperWriter lot dół